You Kill Me (In A Good Way) Let Love Bleed Red. Shitty music that you play Could you please do us a favor You may not like the subject They say you're the man (they say you're the man)

Congratulations, we're gonna give you hell Congratulations (congratulations) They say you're the man (they say you're the man) Congratulations (congratulations) You see I do what you can't (see I do what you can't) And until they go and take my name off of the shelves (guess what?) Congratulations (congratulations) We're so sick of all this so-called Congratulations, they say you're the man Congratulations, you see I do what you can't And until they go and take my name off of the shelves Woah, please, ‘cause I … Congratulations to every label that ever turned me down You still have so much left to learn, Congratulations (congratulations) They say you're the man © 2020 METROLYRICS, A RED VENTURES COMPANY. What's up Matty? Please, cuz I need to make more room for myself Congratulations You see I do what you can't (you see I do what you can't) I'm really excited about it and I think it's gonna be sick You see, you try to build yourself a reputation And until they go and take my name off of the shelves (hey) I've been down and out, now I can't keep my face off a cover Note: When you embed the widget in your site, it will match your site's styles (CSS). Now go and bury your head while me and Kellin rule the world! I hope this lesson taught is a lesson learned In Case Of Emergency, Dial 411. And nobody gives a damn You're gonna wish that you had taken our advice Me and my top 20 record aren't too worried about it now Congratulations You better get it out while you still can They say you're the man (yes I am) Enjoyed everywhere, The Lyrics for Congratulations by Sleeping With Sirens feat.

And until they go and take my name off of the shelves (Hey, hey, hey, hey, hey, hey, hey) Get 'em, Matty!

Congratulations (congratulations) With Ears To See And Eyes To Hear. And stay the fuck out of our way!? Sleeping With Sirens – Congratulations Lyrics. You may not like the subject Congratulations That ain't what it's about We're so sick of all this so-called You're gonna wish that you had taken our advice I hope this lesson taught is a lesson learned Congratulations, we're gonna give you hell (Get 'em Matty) They try to do it like me But they do it all wrong Congratulations, we're gonna give you hell. They say you're the man They try to do it like me And until they go and take my name off of the shelves, woah You better get it out while you still can 'Cause when those lights go on around you And nobody gives a damn You're gonna wish that you had taken our advice That's right I've been down, I've been out Now I can't keep my face off a cover That ain't what it's about You still have so much left to learn Congratulations (congratulations) They say you're the man (they say you're the man) Congratulations … (Is that good?) You're gonna wish that you had taken our advice, that's right Stay the fuck out of our way, Congratulations (congratulations) Make sure your selection You better get it out while you still can Cause when those lights go on around you And nobody gives a damn You're gonna wish that you had taken our advice I've been down and out Now I can't keep my face off a cover That ain't what it's about You still have so much left to learn Congratulations! Now go and bury your head while me and Kell rule the world! (Let's give 'em hell!) That ain't what it's about, you still have so much left to learnCongratulations (congratulations)They say you're the man (they say you're the man)Congratulations (congratulations)You see I do what you can't (see I do what you can't)And until they go and take my name off of the shelves (guess what?) You see, I do what you can't (you see, I do what you can't, woah-oh) So why is it us that make you feel so helpless? Congratulations You don't know, so let me help you understand, You see, you try to build yourself a reputation, So you can prove to everyone. Congratulations Now I can't keep my face off a cover I'll pass the torch when someone better comes along Or writing your next favorite record, Leave a message after the beep and he will return your call as soon as possible

That you're the man You see I do what you can't (see I do what you can't) Copyright: Writer(s): Jesse Tj Lawson, William Gabriel Barham, Jack Roger Fowler, Matty Mullins, Justin Dean Hills, Kellin Quinn Bostwick Lyrics Terms of Use. Now go and bury your head while me and Kell rule the world! Welcome to a brand new generation Uh, kids definitely are not ready for this shit man, so give me a call back

Congratulations Congratulations They say you're the man Congratulations You see I do what you can't And until they go and take my name off of the shelves Congratulations, we're gonna give you hell (Get 'em Matty) They try to do it like me But they do it all wrong I'll pass the torch when someone better comes along Congratulations to every label that ever turned me down

They say you're the man (they say you're the man) I'll pass the torch when someone better comes along (Yeah right) But I'll say this anyway So could you please do us a favor They say you're the man (they say you're the man) Congratulations (congratulations) Congratulations (congratulations) You may not like the subject Congratulations, we're gonna give you hell. Shitty music that you play And until they go and take my name off of the shelves So let me help you understand I've been down, I've been out That you're the man, yeah But I'll say this anyway You see, I do what you can't (you see, I do what you can't)

Woah You don't know Cuz I have something to say (Get 'em Matty) So why is it us that make you feel so helpless? 'Cause when those lights go on around you and nobody gives a damn Tour Update : Sleeping with Sirens Creates Intimate Experiences, The 18 Greatest Revenge Songs of All Time, HOT SONG: 21 Savage x Metro Boomin - "My Dawg​" - LYRICS, NEW SONG: Rod Wave - POP SMOKE - "MOOD SWINGS" ft. Lil Tjay - LYRICS, NEW SONG: AC/DC - "Shot In The Dark" - LYRICS, Match These Taylor Swift Songs to Her Ex-Boyfriends, NEW SONG: Shawn Mendes - "Wonder" - LYRICS, 23 One Hit Wonders You Still Can't Get Out Of Your Head.

(Wow). But I'll say this anyway Hello, you've reached the voicemail of singer songwriter Matty Mullins You don't know They try to do it like me Shitty music that you play Cause I have something to say

Congratulations So you can prove to everyone

That ain't what it's about you still have so much left to learn The Left Side Of Everywhere. They say you're the man Congratulations! 'Cause I have something to say So you can prove to everyone that you're the man, yeah They say you're the man (yes I am) album: "Let's Cheers To This" (2011) Do It Now, Remember It Later. We're gonna give you hell You see I do what you can't That you're the man, yeah. They try to do it like me, but they do it all wrong Tambourine Man’; June 21, 1965, Lyricapsule: Nirvana Drop ‘Bleach’; June 15, 1989, Lyricapsule: Derek and the Dominos’ First Gig; June 14, 1970.

This is just a preview!